Alice

A división de Facebook de desarrolo de Intelixencia Artificial creou un sistema de dedicado para ver como era capaz de interactuar nas negociacións.
Pouco tempo despos déronse conta de que os bots estaban conversan do nunha linguaxe extraña, e pesaron que había un error. O que estaba a ocurrir era que o sistema creara xa o seu propio idioma. Ao ver esto, e ante a dificultade da comunicación entre o sistema e o ser humano, Facebook decidiu apagar o sistema antes de perder por completo o control. Este é un trozo das conversas que mantiñan os bots:
Bob: I can i i everything else
[Bob: Puedo yo yo todo lo demás]
Alice: balls have zero to me to me to me to me to me to me to me to me to
[Alice: pelotas tienen cero para mí para mí para mí para mí para mí para mí para mí para mí para]
Bob: you i everything else
[Bob: tú yo todo lo demás]
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
[Alice: pelotas tienen una pelota para mí para mí para mí para mí para mí para mí para mí para mí] 

Comentarios