IA nas empresas


Non hai negocio sen clientes e non hai clientes sen unha boa experiencia de usuario. É unha máxima que cada día escóitase máis, debido principalmente a que a propia digitalización (e a chegada de novas xeracións, como os millennials ou a xeración Z) xerou unha nova categoría de consumidores: máis esixentes, que non só demandan un servizo inmediato, eficaz e sinxelo senón un que consiga anticipar as súas necesidades e complementar o seu proceso con valor engadido que enriqueza a nosa marca fronte a potenciais rivais. 
Algunhas formas de IA nas empresas:
Escalar a atención ao cliente a través de canles online: Ofrecer un servizo de atención ao consumidor cun horario comercial e onde, a recado, terá que facer cola para ser atendido xa non é unha opción aceptable. Os novos consumidores esixen respostas inmediatas e ofrecidas a través dos mesmos canles de comunicación que usan para falar cos seus amigos e familiares. Aí é onde xorde a oportunidade inmediata de introducir chatbots en redes sociais e apps de mensajería instantánea.
Personalizar contidos mediante IA: o uso de algoritmos que aproveitan información persoal para optimizar un determinado proceso non é nada novo: as principais plataformas de publicidade online -como Google ou Facebook- levan décadas traballando nestas lides. A diferenza é que agora estes algoritmos están accesibles a todas as empresas, podendo sacar provecho deles desde servizos de contidos audiovisual (como Netflix, Spotify ou Apple Music) ata supermercados online (Amazon é un vivo exemplo diso). Estes últimos poden analizar os hábitos de compra co noso perfil, datos demográficos e xeográficos para ofrecernos produtos relacionados que aumenten o valor medio do noso carro da compra e, o que é máis importante, a nosa satisfacción ao usar este servizo.
Resultado de imagen de ia empresas

Comentarios